Monika Wierbiłowicz
Psycholog, terapeuta, tutor.
W 1998 r. ukończyłam psychologię na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu o specjalności: psychologia kliniczna. Przez 18 lat pracowałam w szkole (publicznej i społecznej, specjalnej, technikum, gimnazjum, najdłużej w szkole podstawowej). Od 2021 roku jestem Praktykiem Metody Kids Skills Dam radę! oraz Jestem z Ciebie dumny. Obecnie jestem w trakcie szkolenia w 4-letniej Szkole Psychoterapii Crescentia (nurt poznawczo-behawioralny).
Ukończyłam również dwuletnie Studia Podyplomowe z Socjoterapii w Instytucie Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego oraz szkolenia terapeutyczne m.in. kurs specjalistyczny Trenera Grupowego Treningu Zastępowania Agresji (Art) prowadzony przez Ewę Morawską, kurs tutorski 1. stopnia (Fundacja Kolegium Tutorów), cykl szkoleń z zakresu mediacji rówieśniczych i szkolnych (NODN Progresfera), w tym kurs “Specjalista ds.mediacji w szkole/placówce oświatowej” (Studium Prawa Europejskiego), cykl warsztatów na temat ADHD i technik pracy z objawami zaburzenia w szkole w ramach programu “Dziecko i świat za pan brat”, Diagnoza ADHD u dorosłych (PsychoMEDIC).
Mam uprawnienia diagnostyczne do badania Skalą Inteligencji Stanford-Binet, a także diagnozy Baterią metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci 5 i 6-letnich, Baterią metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat,10-12 lat, w wieku gimnazjalnym i powyżej 16 roku życia (szkolenie Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku).
W swojej pracy łączę elementy różnych szkół terapeutycznych dostosowując je do potrzeb uczniów.
W poradni zajmuję się diagnozą psychologiczną, prowadzę terapię dzieci, młodzieży i rodziców oraz szkolenia i warsztaty.
Katarzyna Juszkat
Pedagog terapeuta, tutor
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi jako pedagog szkolny. Posiadam duża praktykę w prowadzeniu zajęć korekcyjno – kompensacyjnych. Specjalizuję się w terapii pedagogicznej dzieci i młodzieży, posiadam uprawnienia diagnostyczne m. in. do diagnozy Baterią metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci 5 i 6-letnich, Baterią metod diagnozy przyczyn niepowodzeń szkolnych u uczniów w wieku 7-9 lat,10-12 lat, w wieku gimnazjalnym i powyżej 16 roku życia, Baterią metod diagnozy dyskalkulii w wieku 10-12 lat (szkolenie Pracowni Testów Psychologicznych i Pedagogicznych w Gdańsku). Ukończyłam Kurs Tutorski I stopnia oraz Kurs Terapii Ręki I i II stopnia. Systematycznie uczestniczę w szkoleniach m.in. z doradztwa zawodowego, mediacji rówieśniczych, radzenia sobie z uczniem prowokującym, dialogu motywującego.
W poradni zajmuję się diagnozą i terapią pedagogiczną uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się.